Afraid of losing myself



Jag tog fram den kreativa sidan av mig själv idag, och fotade lite grann. Annars har jag inte gjort så mycket idag, vaknade klockan sju, steg upp, såg på tv, har suttit vid datorn, och nyss åt jag några lovely krutonger. Vilket liv!

Farmor och farfar har förresten hittat blockchoklad utan spår av nötter, vilket ledde till att jag "bakade" egna chokladgodisar. Jag smälte choklad och blandade det med puffat ris, sedan la jag upp dom i små bollar och sedan in i kylen... Och dom blev goda, så nu är jag glad! Jag behöver inte leva ett liv utan choklad!(det låter som om jag är beroende av godis, men det är jag definitivt inte, haha)

Nu är det bara att njuta av de sista timmarna innan morgondagen och alla andra dagar efteråt i skolan! :)
Kommentarer
Postat av: malin

imorgon börjar ett nytt år med tokigheter;P

2011-08-21 @ 20:34:02
URL: http://makira.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback