Fall

Nikon D90 | Nikkor AF-S 50/1,4 G

Nu märks det att hösten kommer. Imorse tror jag att det var fem grader ute, ganska kallt om öronen.

Skolan idag var bra, NO:n gjorde min dag när jag fick veta att jag hade fått högre betyg än jag någonsin har fått på ett NOprov. Sen på hemkunskapen gjorde vi en jättegod pastagratäng, skulle gärna laga den till middag men problemet är att jag åt så att jag nästan sprängdes och vi hade hemkunskap sist på dagen.

Jag fick mina badkläder i lördags också, och testade dom direkt. Den gröna baddräkten var sne på ryggen så den skickas tillbaka imorgon, och nu kommer jag få en likadan fast blå, det var den sista gröna.
Men klockan fem bär det åt till träning och då ska jag testa min träningsbikini jag har velat testa hela helgen! Så nu taggar jag så jäklarns mycket!
Kommentarer
Postat av: Elin

Jättefin blogg, och otroligt fin bild! :D

2011-10-03 @ 22:24:55
URL: http://elklin.blogg.se/
Postat av: malin

vilken härlig höst bild!!! :D

2011-10-04 @ 21:18:30
URL: http://makira.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback