The girl with the camera...

Jag gjorde lite småförändringar på bloggen ikväll, bland annat profilbilden!
Jag har varit dålig på att hålla igång bloggen på sistone, vilket har berott på att jag inte har haft några bilder(typ), har inte suttit vad datorn, och jag har varit sjuk också.
Men nu är det fredag! Jag gick i skolan två dagar i veckan, så nu borde det vara tisdag egentligen... Men jag har i alla fall sett nästan 30 avsnitt av OC när jag var sjuk, vilket liv jag har.
Jag är full av inspiration också, "ritningsinspiration"  så jag har några saker jag vill köpa!
Kommentarer
Postat av: Evelina

Vilken bredd har du på bloggen, headern, please help, gör en ny design ill att det ska stämma ;)<3

2011-09-09 @ 21:49:47
URL: http://myreallylife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback