Så sjukt glad!

Vi hade NO idag. Och vi skulle få tillbaka våra prov! Innan vi fick tillbaka dom pratade Karin i ungefär fem minuter om hur dåliga resultaten var. Och jag kände på mig att det skulle gå jättedåligt på provet redan innan, och när hon sa det där blev inte inställningen så mycket bättre precis!
Så jag fick tillbaka provet och kollade. Och det var högsta betyg!! Jag förstår inte... Vår nuvarande NO-lärare är mycket bättre än våran förra. Då var det nästan så att jag knappt fick godkänt, men nu, Karin förklarar mycket bättre och repeterar nästan varje lektion.
Vi har däremot inte haft så tur med våra mattelärare. Vi har bytt mattelärare nu varje termin under hela högstadiet.

Nog med negativt snack! Jag är stolt över mig själv, och borde vara det!
Det här kanske låter jättekonstigt, men jag är glad att min mamma och pappa har varit lite mer beskyddande och stränga än andra föräldrar, och dom har haft regler som jag skulle följa.
Utan dom hade jag väl varit en av dom som inte bryr sig i skolan och super på helgerna, men det skulle aldrig falla mig in att göra nu!

Hehe, det här blev längre än vanligt, men jag ville skriva av mig lite grann!
Så nu ska jag plugga till SO provet på onsdag, och ta för mig av en härlig Ben&Jerry's för att "fira" mitt MVG som jag brukar göra! :]

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback