Nervöst...

Nu är man så gott som hemma från träningen. Vi har ju haft morgon och eftermiddagsträningar nu här i några dagar, och det är så himla kul! Men träningsvärken i armarna. Det är inte att leka med!

Slog mig ner med papper och penna mellan träningarna, och ritade detta, och blev faktiskt lite nöjd. Det roliga är att min tränare har tagit med sig några som jag har gjort till en konstnär som han känner! Så nu ska man få veta vad en konstnär tycker om det jag gör! Det är så sjukt spännande, hoppas bara inte att svaret skulle vara negativt... Då hade jag inte blivit på topphumör skulle jag tro...

Kommentarer
Postat av: Ada

Wow, kuligt! :D Men inte tror jag att någon bara kommer säga en massa negativt, särskilt inte någon som är konstnär själv. Du har inget att oroa dig för. De vet nog bättre än de flesta hur nyttigt det är med konstruktiv kritik och det är något som är viktigt att kunna ta. Det är bara till nytta. :)

2012-01-05 @ 23:07:25
URL: http://adakadabra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback