GinaTricot

Jag var och sökte praoplats igår, men det gick ju åt skogen kan man säga! Jag gick först på H&M, där jag verkligen vill praoa, men nepp, hon i kassan blev typ jättesur på mig, och sa att jag inte får det, för det är bara en vecka. Sedan gick jag på Lindex och där samma sak, men där var dom trevliga i alla fall! Då försökte jag på Kappahl, och där tog dom inte ens emot praktikanter. Vi for till Åhlens, och där frågade jag mormor om det var samma sak där, och tydligen.
Man verkar inte få praoa där man vill praoa(och där man kan tänka sig att jobba), och då är det väl nästan onödligt? Man praoar väl för att lära sig om att "jobba som när man är vuxen" eller nåt i den stilen.
Det konstiga är att för ett år sen praoade min kompis på H&M, och då gick hon ju dessutom i åttan! Så det har nog ändrats nyss. Skit också!
Jag får fortsätta kolla runt, hade tänkt mig JC, Gina, BikBok eller liknande, annars kanske det blir konsum i stan eller här hemma!
Här finns kläder jag vill ha... Färglada är dom alltid! :D
Black And White by Ginatricot
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback