Harry Potter



Ikväll ska jag fara och se sista Harry Potter filmen med Sara och Manda! Fast jag vet inte riktigt om jag verkligen vill se den, då är det ju slut med Harry Potter sen, då undrar man inte mer vad som ska hända i nästa film! Det var ungefär som när jag köpte kameran. Jag hade längtat jättelänge och sedan så slutade jag och längta, det låter lite konstigt, men det var så jag kände!

Nu är det kanske dags att vakna till lite grann, jag har nästan bara suttit vid datorn och slöat hela dagen. Sara och hennes mamma kommer ju och hämtar oss kvart i fem ungefär, så nu får jag skynda på!
Kommentarer
Postat av: stephk

gud vilken fin bild !! verkligen

2011-08-08 @ 13:27:13
URL: http://stephk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback