What The ?


Jag hade värsta fotolusten imorse, så idag tog jag med kameran, stativet och blixten och tog lite bilder på mig nere i mitt rum! Man kan ju säga att det spårade ur mot slutet... Haha, ja, ni ser väl antar jag. En del redigering blev det sen också.

Jag testade ett nytt kladdkakerecept (länk) som var jättegott, men jag fick däremot jätteont i magen av den.
Ikväll börjar ju melodifestivalen, så det tänkte jag se på! Och jag får klara mig med mina pringles... Eller så tar jag en bit kladdkaka ändå, det är nog värt det!
Kommentarer
Postat av: malin

haha filken frän bild :D LIKE IT A LOT!:D

2012-02-04 @ 19:57:54
URL: http://makira.blogg.se/
Postat av: sara

Hahahaha så grym bild, snygging! :)

2012-02-04 @ 20:56:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback