Home sweet home---

Vi har faktiskt varit i Byske sen i tisdag och kom hem igår. Vi var bara där med familjen, vilket var skönt! För vi brukar alltid ha kompisar med oss eller träffa, fast nu blev det bara lungt.

Vi kom i alla fall dit på tisdag i veckan, for efter middagen och kom dit runt kvart över nio. Då blev det att cykla och kolla runt lite grann, och jag tror att det blev något litet kvällsdopp också.

På onsdagen var vi ute hela dagen, det var hur skönt väder som helst! Vi gick till stranden fyra gånger den dagen, och botten var helt lovely, och hur varmt som helst. På kvällen var vågorna över en meter höga, och då badade vi jättelänge. Sedan gick vi tillbaka till husvagnen, spelade lite spel och åt ost och kex.

På torsdagen vaknade vi, åt frukost osv, och gick såklart till stranden! Dock blev jag lite besviken för att det var inga stora vågor kvar, och det var inte allt. Vi sprang direkt ner till vattnet och gick ut till knäna, och tog ett steg till, och plötsligt blev det iskallt! Det var mindre än femton grader då. Helt sjukt att temperaturen kan sjunka så snabbt! Gick i alla fall lite längre ut och trodde att det skulle bli varmare, men där hade jag fel! Det högg i fötterna och gjorde jätteont och blev bara kallare, så vi fick lov att gå upp. Jag tror aldrig jag har gått i så kallt vatten...

Vi for hem den dagen, och nu sitter jag här, en dag efteråt! Tog tyvärr inga många bilder, och har inte laddat in bilderna i datorn heller, så ni får klara er med text. Om ni ens läser det här! Skrev ganska mycket!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback