Jag längtar..

Random bild när jag kollar genom fönstret med farfars kikare!

Jag vill bara ha jul! Har köpt en del julklappar till mina kompisar, men har en del kvar. Jag älskar att köpa presenter och julklappar till andra!

Överst på önskelistan i år står pengar. Mer än vanligt! Jag känner mig ganska pank just nu, jämfört med för två år sedan då jag inte köpte kameragrejer och sånt.
Efter pengar kommer presentkort på konstnärsshopen. Jag är inne i en period av måleri och sånt känner jag.

Jag är också lite halvstressad för skolan... Nästa vecka har vi tre prov och redovisningar, och dessutom två redovisningar redan imorgon. Jag kanske ska ta och läsa igenom det en gång till... Så får det bli! :]
Kommentarer
Postat av: malin

HAr vi 3 prov:O:O:O:O:O:O ;(

2011-12-09 @ 22:20:33
URL: http://makira.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback