Tävlingen...

Finally some pictures!



Kort beskrivning:
Glädjehopp, glada minen, stort schack, hopp in the air, ljuset <3, simning, coola Lisa med kepsen, pose, emmy-rygg-gabriella, tjejorna, pristagning!

Som ni ser hann vi med en del annat under tävlingen, jag ångrar verkligen inte att jag följde med! Jag måste med nästa år också...

Tillägg: Många av bilderna är inte tagna av mig. Jag lånade ut kameran till mina vänner och håller inte riktigt koll på vem som har fotat vad, men dom som har fotat som jag kommer ihåg är: Sara, Pernilla, Lisa, och Emmy!
Kommentarer
Postat av: Malin

Fin blogg & fina bilder!



Vad har du för planer för i sommar? :)

Postat av: sara

WEI, kan inget annat än att älska bilderna, hoppas du hade lika kul som jag!! :D

2011-06-16 @ 14:09:55
URL: http://saranilsson.devote.se
Postat av: alexandra

fina bilder från tävlingen!

kolla min blogg från skolavslutningen föresten!!:)

ha det bra i sommar!

2011-06-16 @ 18:56:25
URL: http://alexandramikaela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback