Så sjukt jäklarns glad!

Slutet av skoldagen idag var inte den bästa kan man säga. När jag kom hem så gjorde jag mjölkstuvad palt(hur gott som helst!) för första gången, och den blev inte så dålig ändå. Jag for på träningen som vanligt och det gick bra. I slutet så valde vi ett simsätt vi skulle simma 25m. och jag valde fjäril. Åh usch, jäklar vad det gick bra! Jag trodde inte alls att det skulle gå så bra! Så nu är jag jätteglad!!
Dessutom blir det mycket bättre eftersom att jag och mamma kanske ska fara till stan i morgon och då ska jag köpa pennor! Promarkers! Nu är det bara kolla färger som jag vill köpa så jag inte står och velar i en timme...

Så det här kan man säga är jag just nu!

Kommentarer
Postat av: Evelina

Kul!:D bloggstyle.se, typ ;)<3

2011-09-15 @ 22:55:16
URL: http://myreallylife.blogg.se/
Postat av: sara

GAAAH.. vill också fara och köpa promakers, om det inte har varit för det var så dyrt.... :)

2011-09-16 @ 17:31:00
URL: http://saranilsson.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback