Nya skor!

Warm lined midcut boot

Den här älsklingen är min(länk). Och I love them! Jag har letat efter skor av den här typen ett tag, men har inte hittat något som passar mina fötter så bra. Men tack mamma, för att du hittade dom. Tycker också att det är bra att det är lite annorlunda med röda skosnören... Sånt skulle jag inte ha kört på för ett halvår sen, min klädsmak har faktiskt förändrats ganska mycket sen dess!

Annars har jag (och kommer få värre) träningsvärk i armarna. Nu när det är ganska hård träning... Men det är så skönt och komma hem efter en träning, trött :)
Kommentarer
Postat av: malin

älskar skorna!;D

2012-01-05 @ 19:15:51
URL: http://makira.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback