Några Från Instagram



Pappa väckte mig imorse och berättade att det var hur fint väder som helst, så jag pallrade mig upp ur sängen, gjorde mig klar och gick ut och skulle sola. Jag hann lyssna på en härlig låt innan världens moln kom ivägen för solen. Men några minuter där ute fick jag i alla fall!

Efter det har jag suttit vid datorn bredvid fönstret och hoppats på att molnet skulle försvinna. Till slut drog jag mig iväg till mormor där vi planerade lite inför midsommar då vi ska tävla i olika lekar osv. Efter det blev det ett pass CxWorx. Jag måste säga att det var sjukt jobbigt, men ack så kul!


Nu ska jag ta mig en dusch, göra mig klar för sängen och sova. Jag ska nämligen upp till stan imorgon, och jag tror nog inte att mamma låter mig få sovmorgon! Men då ska jag kolla träningskläder. Önska mig lycka till!

Btw, tryck här för att "följa" mig på instagram på internet! 

Kommentarer
Postat av: josefin

Skulle bli jätteglad om du var med i min fototävling på bloggen!! :D kram

2012-06-26 @ 12:59:20
URL: http://josefinfoto.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback