Piano igen..


Jag testade att spela piano på riktigt idag. För första gången på typ ett år nästan. Spelade en låt jag älskade jättemycket och kunde utantill då. Jag kan säga att jag blev riktigt ledsen när jag insåg hur mycket jag har tappat och glömt bort, och jag måste verkligen börja spela igen. Men grejen är att jag sa det för ett år sedan också, att jag inte skulle sluta spela..
Känslan är helt underbar, jag måste verkligen börja igen!

Annars sitter jag och funderar på sommarlovet. På om jag och tjejerna ska starta ett litet "företag" under sommarlovet! Vi har vår fundering om att sälja fika och liknande på stan! Hur kul låter inte det? Det bästa är att det finns någon sorts organisation (länk) där man får gå en liten kurs och sedan en startsumma till sin idé! Så det vill jag söka till.

Nu ikväll blir det lite plugg med Ada via skype. Vi har nämligen ett arbete som handlar om andra världskriget som ska vara inlämnat imorgon. Så nu är det bara att vänta på maten och njuta!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback